Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 19:03 Der er 1 kommentar

IT partner søges

Da jeg har en stor IT kommunikations portal ( allerede eksisterende. Portalen har krævet utroligt meget arbejde at lave i et helt år.  (værdi 400 - 300.000 kr)
Til denne portal søger jeg en partner ("gratis" medejerskab - ja helt utroligt - tro det eller ej!) der har lyst til at indgå i dette og som kan programmere it. ASP.

Kommende partner skal have lyst til at medvirke til at forbedre portalen mv. Jeg tror selv at dette kan blive et stort hit - succe. Men det kræver en indsats af os snarest muligt.
Da jeg pga flere omstændigheder ikke kan skrive mere her. Håber at du forstår. Vil jeg bede dig skrive til mig istedet for. For herefter at ringe sammen. Skriv lige kort lidt om hvem du er.
vh@stofanet.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 21:19 #1
*skummelt*