Avatar billede Rjoehnke Nybegynder
04. august 2009 - 19:01 Der er 1 kommentar

Input Not Support ved brug af Acer/Ferrari 19" Monitor

Jeg har en 2 år gammel Acer Monitor, som jeg efter noget tid besluttede mig for at tage i brug igen. Jeg tilsluttede monitoren til min Zepto Mythos computer med et DVI til HDMI kabel og satte resolutionen til 1600x1000. Skærmen står med opløsningen helt perfekt, udover den blå boks i midten hvori der står "Input Not Support". Den søde Acer dame gad ikke rigtigt hjælpe mig og hendes råd var, at jeg skulle lære at leve med det;). Ikke ligefrem en mulighed.

Jeg ved ikke om det er fordi, at jeg bruger DVI til HDMI eller fordi mit grafikkort ikke stemmer overnens med monitoren? Der er desuden ikke HDMI indgang på monitoren. I øvrigt har jeg læst, at man kan prøve at sætte opdateringsfrekvensen ned fra 60 hertz - men der er ingen mulighed for dette på min computer - som jeg ser det. Min Zepto kører på et Nvidia GeForce 9600M GT og har Vista Ultimate installeret.

Ville sætte stor pris på hjælp!
Avatar billede Rjoehnke Nybegynder
09. august 2009 - 19:01 #1
Ingen med hjælp;)?