Avatar billede dehdar Nybegynder
04. august 2009 - 00:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET ressourcer

Hej, jeg har været så heldig at have fået en glimrende praktikplads, hvor jeg skal arbejde med ASP.NET til udvikling af en serverside applikation... ja det siger vel sig selv.

Jeg kender absolut intet til webprogrammering og slet ikke noget til hverken ASP.NET eller HTML. Hvis i har nogle gode bøger i kan anbefale eller tutorials så må i meget gerne skrive.

Jeg kan c, c++, c#, java, mssql, xaml og regner med at kunne lære ASP.NET og HTML på under 10 timers læsning... er det realistisk?

Jeg har fundet følgende to links:
http://www.html.dk/tutorials/aspnet/introduktion.asp
og
http://www.html.dk/tutorials/html/

Er det noget værd? :) på forhånd stor tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2009 - 01:54 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2009 - 01:55 #2
Det hjælper lidt at du er god til C#, men det tager stadig tid at lære ting ordentligt.
Avatar billede dehdar Nybegynder
04. august 2009 - 08:22 #3
Tusind tak for et hurtigt svar. Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2009 - 15:03 #4
ok