Avatar billede Slettet bruger
03. august 2009 - 23:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Digital Rights Management

Hej "Eksperten" - Håber MEEEEEGET på noget brugbar hjælp! :)

- Jeg har en masse musik på min computer. Denne musik vil jeg gerne kunne "hive" over i iTunes = (iPod'en). Til dette formål har jeg erhvervet mig følgende program: "SoundTaxi", hvilket også fungerede aldeles fremragende!

Da jeg her for 3 dage siden er hjemvendt fra en dejlig ferie, opstår problemet så at jeg ikke kunne huske mit password til min computer = tvunget til at omformatere Windows Vista.

Okay så langt så godt, nu havde jeg så igen downloadet programmet "SoundTaxi" (uden betaling, da jeg stadig havde licensen og dermed alle rettigheder til programmet).

Den føromtalte musik havde jeg naturligvis også gemt løbende på et eksternharddisk, så heller intet problem dér.
Dermed var alt ved det gamle, som inden jeg tog på ferie.

PROBLEMET, opstår så først da jeg skal gennemgå samme procedure som jeg gennemgik uden problemer før jeg tog på ferie. Dvs. convertere min musik fra skrivebordet via "SoundTaxi" og derefter "hive" musikken over i iTunes.

Jeg får nu følgende at vide, når jeg forsøger convertere musikfilerne: "A problem has occurred in the Digital Rights Management component.

HVAD GØRES????? :'(

....... PÅ FORHÅND TUSIND MANGE GANGE TAK FOR HJÆLPEN!! :)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2009 - 23:59 #1
Kan du afspille musikken på din PC?
Grunden til jeg spørger, er at jeg tænkte på om der er problemer med licensen efter formateringen.
Er det musik med licens?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 00:13 #2
Dejligt med et hurtigt svar ;)

Før mit problem opstod kunne jeg sagtens afspille musikken vha. Windows Media Player, men dette kan jeg heller ikke mere.
- og ja det er musik med licens, downloadet fra TDC Play! :)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:15 #3
Ja, det er så problemet. Du har slettet licensen, da du formaterede.
jeg prøver lige om jeg kan finde noget om det på TDC's hjemmeside.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:20 #4
Prøv at logge ind på TDC Play, og se om ikke du kan afspille musikken når du er logget ind.

Du burde kunne hente licensen igen: http://www.tdcmusikhjaelp.dk/?p=42
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 00:26 #5
Jeg kan uden problemer afspille musikken via TDC-hjemmesiden, men kan ikke helt forstå hvor jeg skal udfylde brugernavn og password da jeg som bekendt er "log-in-bruger" ?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 00:30 #6
Nu virker det, JUBIIIIII :D:D:D

- Jeg kan ikke takke dig (hjemmesiden) nok ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:32 #7
Jeg mener ikke du skal udfylde brugernavn og password når du er logget ind på TDC Play. Jeg tror du skal afspille min. 10 til 15 sek. af hver musikstykke, mens du er logget ind på TDC Play.
Så vil jeg mene den har hentet licensen igen.

http://www.tdcmusikhjaelp.dk/?p=157
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:33 #8
Oki, godt du fik det til at virke.  :-)

Så sender jeg et svat til accept.....
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:33 #9
svat = svar  :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 00:35 #10
Gør du bare ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 00:43 #11
Du mangler lige at acceptere mit svar.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 00:51 #12
Hvordan gøres dette?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2009 - 01:01 #13
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.