Avatar billede svejorg Nybegynder
31. juli 2009 - 09:28 Der er 7 kommentarer

Zepto cl51-15

På Min gode gamle Zepto cl51-15 kunne harddisken ikke mere. Efter installering af ny og geninstallering og diverse opdateringer kører maskinen som smurt, - bortset fra 1 ting: Blæseren kører hele tiden - og jeg savner min før så stille maskine, ligesom batteritiden nu er temmelig lav - vel som følge af blæserens forbrug af strøm.
31. juli 2009 - 09:41 #1
Tanke: Har du korrekte driverpakker til din Hardware ? Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN...
Avatar billede svejorg Nybegynder
31. juli 2009 - 11:36 #2
Ok, det ved jeg ikke. I enhedshåndtering ser alt ud til at stå rigtigt, undtagen der hvor der stå andre enheder - pci modem. Her er der gule spørgsmålstegn.

På zeptos hjemmeside er der åbenbart ikke downloads af hardwareindstillinger til min model - eller skjuler det sig monstro under et andet modelnavn?

Gode hilsener

Svend
31. juli 2009 - 21:32 #3
HøjreMUsseTast på en "gule" og [Opdatér driver] ...
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. august 2009 - 07:36 #4
Kan også tænkes, at du skal have fat i et sykke software fra producentens hjemmeside, som styrer din blæseraktivitet.
Det ligger sikkert på originalCD´en, som måske, måske ikke fulgte med din PC ved købet.
/ptj_11
Avatar billede svejorg Nybegynder
10. september 2011 - 19:58 #5
god løsning
Avatar billede svejorg Nybegynder
11. september 2011 - 00:28 #6
yes
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. september 2011 - 01:19 #7
Kom det til at virke?
/ptj_11