Avatar billede Corzon Nybegynder
29. juli 2009 - 08:57 Der er 8 kommentarer

Acer eRecovery management fejl

Jeg har lige købt en Acer Aspire M7711 og den virker fint, lige på nær en ting. Jeg kan bare ikke få lov til at lave en sikkerhedskopi af fabriksindstillingerne. Hver gang jeg forsøger, får jeg mens den kontrollerer brændingen en fejl - Fejlkode 204 kunne ikke færdiggøre brændingen, indsæt en ny cd/dvd for at fortsætte.

Det er ved at blive lidt dyrt i fejlbrændinger og et eller andet sted ville det være meget rart at have en backup i tilfælde af at den går ned.

Har forsøgt at finde en løsning via nettet men indtil videre har jeg ikke kunne finde noget der kan hjælpe.

Den har Vista 64 premium og er ellers som den var da jeg fik den. Har ikke rigtigt noget at få lagt alverdens ting ind endnu.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 09:01 #1
Kan du brænde andre ting, f.eks. dokumenter og musik?

Tænkte på om det måske er brænderen eller skiverne som er problemet.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 09:04 #2
Og det er ikke plads-problemer på skiven?
Avatar billede Corzon Nybegynder
29. juli 2009 - 09:08 #3
Kunne godt brænde en kopi af andre programmer, og eRecovery siger selv at jeg skal bruge 17 cd'er eller 3 dvd'er til at brænde det(er ca. 10,41 gb i alt). Troede også det var problemet i starten, men efter at være gået igennem 3 dvd'er i træk med den samme fejl og uden den kom op og sagde at den nu var færdig med det image.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 09:12 #4
Okay, jeg har desværre ikke svaret på dine problemer.....
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2009 - 15:09 #5
Hvis du lige har købt den, kunne det være en ide at aflevere den igen.

Eller prøv at kontakte Acer. De er mange gange hjælpsomme har jeg oplevet mht til min kones PC.
Avatar billede Corzon Nybegynder
30. juli 2009 - 07:34 #6
Vil prøve at skrive til Acer.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 20:13 #7
eller ringe ?