Avatar billede levditliv Nybegynder
11. juli 2001 - 11:41 Der er 1 løsning

fjernelse af musemarkør i program

Jeg har følgende \"lorte computer\":
Compaq
Pentium 500
128 MB RAM

DirectX 8.0:
(display)
RAGE LT PRO AGP 2X
8 MB

Når jeg starter spillet Hitman bliver musemarkøren fra windows \"hængende\" samtidig med spillets eget mus virker. Dette er rent ud sagt skide irriterende. (Dog har jeg været ude for at den er væk i enkelte tilfælde, men den kommer igen ved start af spillet igen). Jeg har prøvet at nedsætte hardwareaccelerationen uden resultat.

Jeg ved godt at det er en lorte computer og det nok er dens skyld men kan man ikke gøre bare et eller andet?
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:10 #1
Jeg tror ikke det din computer der er noget i vejen med - men derimod windows. Jeg har været udsat for næsten det samme (med windows 2000) det er pisse irriterende, når det sker men jeg tror ikke det er muligt at få en fornuftig forklaring på hvorfor det sker (det sker bare) - ikke engang fra microsoft selv :-).

ZeroHero