Avatar billede hanne-dk Nybegynder
27. juli 2009 - 21:04 Der er 3 kommentarer

nyeste version?

hvad er den nyeste version af frontpage og kan man downloade en prøve version?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2009 - 21:34 #1
Frontpage udvikles ikke mere af Microsoft, men de har lavet et produkt til at erstatte det. Det hedder Microsoft® Expression™ Web Designer og en prøveversion kan downloades her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0a73a3a7-3e06-4125-b3c6-f9c10387e9cc&displaylang=en

Men egentligt vil jeg anbefale dig at prøve Adobes Dreamweaver i stedet. Adobe overholder generelt webstandarterne bedre end Microsoft. En demo-version af deres produkt kan downloades her:
https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=dreamweaver&loc=en
Avatar billede curentus Nybegynder
11. september 2009 - 22:43 #2
Ja, det nye Microsoft® Expression™ Web Designer er ikke særlig godt. Kan stærkt anbefales at gå til en af de gamle versioner af Frontpage hvor programmet ikke ændre automatisk ved koden.
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
20. maj 2010 - 00:03 #3
tak for hjælpen - svar venligst