Avatar billede BaronRomer Nybegynder
27. juli 2009 - 15:21 Der er 2 kommentarer

pc opstart og ram køb

Hej Eksperten. Min søster har for 3 mdr. siden købt en bærbar HP pc. Nu er den begyndt under opstart at fryse. Den ene gang kan det være "windows startvindue ikke fundet" næstegang explore fejl, og andet i samme stil. Kender I problemet.

Jeg skal købe flere ram til min Siemens Fulitsu pc (ikke bærbar) hvordan kan jeg se hvilke ram jeg skal købe. Det er en 2,59 GhZ, men med kun 512 ram så jeg har brug for lidt flere kræfter.

med venlig hilsen

Baron Romer
Avatar billede crill869 Nybegynder
31. juli 2009 - 11:21 #1
Hej Barom Rommer

for at finde hvilke RAM du kan bruge kan du gøre to ting

  den første er at du kan tage din RAm klods ud og se hvad der står på den (f.eks. DDR2 PC2 6400 også Hertz´en)

  den anden (Nok den bedste) find ud af hvad dit bundkort hedder også kan du finde ud af hvad bundkortet understøtter af RAM

Til din søsters pc kunne det godt være at du skulle tage en back up af hvad der ligger på den og så reinstallere den, da der er mange problemer med den

  MVH Christian :/\:
Avatar billede BaronRomer Nybegynder
31. juli 2009 - 15:28 #2
Hej Christian

mange tak for svarene, det vil jeg forsøge. God sommer til dig.

mvh

Baron Romer