Avatar billede bech1992 Nybegynder
26. juli 2009 - 21:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bedste Cms system

Jeg har lavet en hjemmeside for en, og han vil gerne have Cms implementeret, så mit spørgsmål er så, hvilket cms system er bedst, når man har sit eget design?
det skal ikke kunne det helt store, man skal bare kunne ændre på ens tekster, og menuer, og have mulighed for at lægge et billede ind i sin tekst..
Avatar billede bech1992 Nybegynder
26. juli 2009 - 21:06 #1
Det skal gerne være så nemt så muligt, at lægge sit design over i cms systemet
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
26. juli 2009 - 21:13 #2
Hmm... Jeg er i gang med at designe http://www.vibybasket.dk med Wordpress. Det fungere sådan set helt fint.
Avatar billede bech1992 Nybegynder
26. juli 2009 - 21:21 #3
tror desværre ikke det lige er det er det cms system jeg leder efter...
hjemmesiden det drejer sig om er www.arkitekthuset-skovsted.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juli 2009 - 22:00 #4
Der er et hav af CMS'er:
  http://www.cmsmatrix.org/
Avatar billede zips Juniormester
27. juli 2009 - 05:02 #5
Hvad der er bedst, kan jeg ikke svare på, men her er en test på din side lavet i CMSimple http://zips.be/exp/test/bech1992/
Avatar billede Caesar Nybegynder
06. august 2009 - 16:46 #6
Hvordan har du tryllet hele hjemmesiden over i CMSimple så let?
Eller har du måske brugt lang tid på det?
Avatar billede zips Juniormester
06. august 2009 - 17:07 #7
Nej det er meget let at opsætte og rette, så det er ikke den store tid det har taget, vil mene det tog ca 1 time, men så er den også valid i henhold til html 4.01 strict.

Da først templaten var der, lavede jeg en kopi at alle siderne, som jeg så indsatte og så var der lige en komplet webside :-)

Nu var det jo en nem webside at overføre, men du har måske en du kunne tænke dig at få over i CMSimple?

Dog ser det ud til at bech1992 ikke er særlig interesseret i den, eller måske ikke lige det han ønskede :-)
Avatar billede Caesar Nybegynder
06. august 2009 - 17:19 #8
Du er godt nok dygtig - og hurtig  :-)
Vi arbejder selv lidt med Drupal og er egentlig meget tilfredse, men jeg tror bestemt ikke at vi ville kunne kopiere et helt site over i Drupal på så kort tid.
Det synes jeg er meget imponerende.