Avatar billede malmin Nybegynder
26. juli 2009 - 02:44 Der er 7 kommentarer

scanningsmotor

min fujitsu simens skeiver i ikon:Scanningsmotoren mangler opdatering. Hvad betyder der?
Avatar billede nissen2630 Novice
26. juli 2009 - 03:03 #1
Det var godt nok et sjovt udtryk... Mon ikke det er et forsøg på at oversætte lidt japansk/tysk til dansk...

Kunne det vare Scanner Driveren(Engine) de mener.
Avatar billede nissen2630 Novice
26. juli 2009 - 03:18 #2
Ups..

Flyt spørgsmålet til den rigtige kategori da denne er forebeholdt fejl på Experten.
Avatar billede malmin Nybegynder
26. juli 2009 - 04:37 #3
undskyld at jeg sendte til Experten, men jeg er halvgammel!og ABSOLUT nybegynder med en pc, så jeg laver en del fejl. Hvad tror du at pc-en mener med fejl i skanningsmotoren? hilsen malmin
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2009 - 05:17 #4
Jeg vil tro, det er fordi dit antivirusprogram ikke er opdateret.
Prøv at højreklikke på ikonet for programmet (nede til højre ved uret) og se om ikke der er et sted du kan opdatere.
Hvis det er fordi du har fået en gratis prøve-periode, skal du enten betale for programmet, eller afinstallere det og derefter downloade et andet gratis program.
Hvilket antivirusprogram har du?

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
26. juli 2009 - 10:35 #5
Ref. #2 - spørgsmålet kan ikke 'flyttes' men GENOPRETTES i relevandt kategori...
Avatar billede malmin Nybegynder
26. juli 2009 - 17:35 #6
Undskyld de mange fejl jeg har begået, men please hjælp mig. Hvad er den rigtige kategori? jeg kender ikke alle de fagudtryk der bliver brugt, men der har altid været nogle venlige mennesker der har hjulpet mig i den rigtige retning. malmin
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juli 2009 - 17:48 #7
Lad os nu bare fortsætte her.
Har du kigget på min kommentar? Og hjælper det dig videre?