Avatar billede alexanderlund Nybegynder
25. juli 2009 - 21:47 Der er 2 kommentarer

Min computer kan ikke startes og viser kun en grønlig skærm, Hjælp mig!

ved du hvad der evt kunne være galt med min bærbar. Pludselig i går aftes frøs min computer med en grøn skærm. Jeg lukkede den ned og lod den køle lidt ned siden den var meget varm på undersiden. Bagefter tændte jeg den igen hvor den virkede 10 min for derefter at frysse igen, og nu kan jeg slet ikke tænde den før den med det samme bliver grøn. Tror ikke det er HDD siden jeg har kunnet starte den op, men kan det være motherboardet, grafikkortet eller sådn?
Computer: Dell XPS 1330 ca 1½ gammel
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2009 - 22:09 #1
Hey alexanderlund - velkommen til eksperten :)

Grunden til du ikke har fået svar, er at du bruger en kategori der er beregnet til at skrive om fejl på www.eksperten.dk.

Jeg vil foreslå, når du har lukket her ved at lave et svar og acceptere eget svar, at du opretter spørgsmålet i f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2009 - 12:04 #2
Husk at lave et svar og acceptere eget svar, ved at sætte vinge ved dit brugernavn og klikke på accepter dette svar.