Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2009 - 23:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Eksport af kontaktpersoner fra Outlook / Outlook Express

Hvis man gerne vil have ens liste med kontaktpersoner hen i et mailsystem hvor det skal være i txt eller CVS format er det så muligt at lave sådan en eksport?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. juli 2009 - 23:31 #1
Det burde være muligt, jeg kan dog ikke afprøve ved den maskine jeg sidder ved lige nu.

Har du prøvet: Åbn Outlook -> Filer -> Eksporter
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. juli 2009 - 11:59 #2
Hvilken version Outlook sidder du med?, og hvilken version outlook express vil du importere i?
/ptj_11
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juli 2009 - 20:52 #3
ptj_11 >> Jeg tror nu spørger er interesseret i at lave en CVS fil af sine kontakter fra Outlook eller fra Outlook Express.
Ikke at importere fra Outlook til Outlook express.

Men lidt feedback fra peters ville nok hjælpe lidt.  :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. juli 2009 - 03:19 #4
vejmand>> OK, hvis ikke det er andet, så er det jo bare at gå i "Filer/Eksporter" i begge programmer.
Peters, prøv at kaste et blik på dette spørgsmål. Her har jeg givet en ret grundig instruktion i behandling af filer ekspoterede fra mailsystemer (o.a.):
http://www.eksperten.dk/spm/877705#reply_7400958
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 21:03 #5
lukker
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2009 - 21:11 #6
Hmmm, hvad blev løsningen her???