Avatar billede mejborn Nybegynder
19. juli 2009 - 13:10 Der er 9 kommentarer

manngler codecs

Når jeg downloader microsoft photo gallerry går det strygende, men når det skal bruges kommer der en melding om, at jeg mangler codecs, hvorefter der kommer en rude med indberetning om fejl til microsoft og når jeg så trykker, lukker programmet ned.
19. juli 2009 - 13:24 #1
For 158'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2009 - 13:53 #2
K-Lite Codec Pack er en god pakke med codecs.
Den kan downloades her:
http://www.codecguide.com/download_kl.htm
Avatar billede mejborn Nybegynder
19. juli 2009 - 18:58 #3
Undskyld Karise Jeg er desværre bare en gammel fyr der sidder og prøver at hygge sig med en computer og kører med XP
Avatar billede mejborn Nybegynder
19. juli 2009 - 19:03 #4
Hej kimsey0
Som jeg skrev til Karise, så er jeg ikke så meget inde i det, men jeg har været inde på K-Lite og som jeg kan se det er det til video og mediaplayer.
Mit problem er Windows live photo Gallerry som ikke vil køre fordi maskinen mangler codecs.
mejborn
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2009 - 18:50 #5
Prøv at installere pakken alligevel.
De fleste codecs bruger en interface kaldet DirectShow, hvilket gør et hvert program i stand til at bruge dem.
Avatar billede mejborn Nybegynder
21. juli 2009 - 21:24 #6
Hej kimsey0
Det gjorde jeg, men det hjalp ikke. Jeg har skrevet med microsoft Essential Live og de har givet mig forskellige muligheder, men heller ikke det hjalp så der er nok ikke andet at gøre en geninstallering af XP.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2009 - 21:40 #7
Øv...
Du kunne starte med at prøve at reparere Windows med installations-cden. Det kan være det kan hjælpe.
Avatar billede mejborn Nybegynder
22. juli 2009 - 09:20 #8
hej igen.
Det kunne være, men jeg ved ikke om jeg tør og det kan jo kun gå galt, men i øjeblikket er jeg ved at overføre filer m.v. til en ekstern, så prøver jeg lykken
Avatar billede den33 Nybegynder
19. august 2010 - 10:00 #9
Hvilken file format billeder er det du vil se.? jpg, raw, bmp?

Og så skal du ikke klikke i svar feltet.
Det er kun bruger der svare dig der skal klikke der, eller hvis du selv har fundet svaret.

Hvis der er en bruge der har givet dig et svar du kunne bruge, så bed ham/hende komme med et "svar", så vedkommen kan få point.