Avatar billede d.kryger Praktikant
17. juli 2009 - 09:39 Der er 1 løsning

Samarbejdspartner søges til grafisk/programmerings opgave

Hej eksperter.

Jeg søger en samarbejdespartner som kan hjælpe med nedenstående opgave. Jeg kunne i første omgang godt tænke mig et tilbud/estimeret pris på hvad det vil koste at lave.

Side 1:
Jeg har brug for en funktion/webside hvor jeg kan uploade et billede i en stor størrelse. Når billedet er uploadet, så kan jeg "køre" rundt med billedet i et fast defineret størrelse. Lidt ligesom man kan på Google Maps, hvor jeg kan køre rundt med kortet og zoome ind og ud. Det skal man også kunne gøre her. Når man har placeret billedet som man vil, så skal man kunne gemme billedet, således at man kan bruge det senere.

Side 2:
Billedet man lavede på side 1 vises i baggrunden og man skal nu kunne tegne en rute ovenpå billedet. Jeg forestiller mig det lidt i stil med denne side (http://www.link2run.com/rute.php). Ruten/punkterne skal naturligvis også kunne gemmes.

Side 3:
Billedet og punkterne man lavede på side 1 og 2 vises og man kan nu tilknytte op til tre fotos til tre nye punkter. Fra punktet til det uploadtde foto tegnes en streg, så man kan se hvor fotoet er taget. Det uploadede foto placeres under billedet og ruten fra side 1 og 2. Dette skal naturligvis også kunne gemmes.

Side 4:
Indholdet fra side 1-3 vises og man kan indtaste en tekst i et helt alm. tekstfelt. Dette skal også kunne gemmes.

Side 5:
Her kan jeg se resultatet af hvad jeg har lavet på de fire første sider.
Avatar billede d.kryger Praktikant
02. september 2009 - 09:21 #1
Lukker!