Avatar billede goldeneagle Nybegynder
16. juli 2009 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sideopdatering i Explorer 8

Hej!
Nogle gange kan siden ikke opdateres hurtigt nok, når jeg scroller.
Det ændres i afsnit på ca. 5 linier.
Ved genstart af browseren (Internet Explorer 8) sker der ingen ændring.
Ved genstart af computeren er der i næsten alle tilfælde ændret til normal scrolling.
Styresystemet er Windows XP.
Hvad kan problemet være?

Ole Laursen
16. juli 2009 - 22:07 #1
Manglende, forkert eller ikke-opdateret driver til grafikkortet...

Bærbar eller stationær ?
Win98, ME, Win2000, XP, Vista, Win7, ... , ... ?

Hvilket grafikkort ?

Se i ENHEDSHÅNDTERINGEN...
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
16. juli 2009 - 22:37 #2
Hej!

Stationær.
Windows XP.
Navidia Geforce 6800.
I "Enhedshåndtering" vises der en fejlkode. Efter genstart af computeren er der ingen fejlkode, og der scrolles korrekt.
Jeg kan tilføje, at der ligeledes nogle gange kan være nødvendigt at genstarte for at kunne benytte Windows Media Player og ligeledes at benytte netkortet.
Kan almen indlæsning af drivere være problemet, og i bekræftende fald hvad kan der gøres?

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
23. august 2010 - 15:08 #3
Hej!
Jeg må i gang med at give points eller lukke de tråde, der endnu står åbne. Håber det går.

Efter mange geninstallationer af Windows uden resultat udskiftede jeg rammen. Derefter har det kørt uden fejl.