Avatar billede gchris5 Praktikant
14. juli 2009 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm som TV

Hej

Jeg har fået en fladskærm til overs efter at den stationære er gået på pension.

Findes der en nem måde at bruge den som TV på børneværelset uden der koster en bondegård?

PFT.

- Gchris
Avatar billede mjdigital Nybegynder
14. juli 2009 - 18:55 #1
Hejsa :) Altså nemmeste ville være at købe en DVB-C eller DVB-T modtager, hvor der er DVI/VGA udgang på :) Så er den din tv-tuner og skærmen viser bare hvad den syntes.
Avatar billede gchris5 Praktikant
15. juli 2009 - 09:34 #2
Hej

Har du nogen konkrete eksempler ?

DVB-C eller DVB-T er det med "stue-antenne" eller er der mulighed for at bruger signalet fra Stofa/TDC?

- Gchris5
Avatar billede mjdigital Nybegynder
15. juni 2010 - 12:13 #3
Gammelt indlæg :) men lad os da afslutte..

DVB-C er til cabel og DVB-T er til egen antenne..

Hvis du har Stofa/TDC har de mange gange en Zaptor eller YouSee og så er der nok VGA/DVI/HDMI på den som du kan bruge direkte til din skærm :)
Avatar billede gchris5 Praktikant
12. juli 2010 - 16:59 #4
Hej,

Lad os lukke ...

Læg et svar, så får du point.

Jeg er ikke kommet længere med en løsning selv. Arvede en ældre stationær fra et familie medlem, som jeg nu bruger fladskærmen til. Så nu har børnene deres egen pc ...

- Gchris5
Avatar billede mjdigital Nybegynder
12. juli 2010 - 17:12 #5
Her er der svar fra mig :)

Håber du finder en løsning som funker for dig ellers smid da en mail eller noget.