Avatar billede ida_blomst Nybegynder
14. juli 2009 - 14:56 Der er 1 kommentar

PPP-til cd....

Hey
Jeg har før lagt en Power Point Presentation ned på en cd med billeder og musik. Når jeg så har sat cden i andre computere har PPP selv startet efter et par minutter. Men denne gang gør den det ikke, kun på min egen computer, men ikke på fx. bibliotekets computere..hvorfor mon det? Jeg har gjort på fuldstændig samme måde, sagt pakke til cd inde i ppp...Men nu starter det altså ikke af sig selv...
Avatar billede mrgumble Nybegynder
14. juli 2009 - 15:20 #1
Muligvis er Autorun slået fra, på den computer du afprøver på. Har du forsøgt at starte programmet fra cd'en selv?
Hvis du har en af dine gamle PPP cd'er kan du afprøve om det er computeren generelt eller din cd der er problemet.