Avatar billede skildpadden Nybegynder
13. juli 2009 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download Word-dokument (.doc) - ikke åbne i browser

Jeg har nogle word-dokumenter som skal ligge på min hjemmeside.

Jeg vil gerne have sådan at når der klikkes på dokumentet, så præsenteres jeg for muligheden for at åbne eller gemme på disken.

P.t. sker der bare det at dokumentet blot åbnes i browseren.

Er det en mulighed?
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2009 - 18:21 #1
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2009 - 19:25 #2
sry - det var jo ASP og ikke .NET, så er der et eksempel her i stedet; http://classicasp.aspfaq.com/general/how-do-i-prompt-a-save-as-dialog-for-an-accepted-mime-type.html
Avatar billede skildpadden Nybegynder
13. juli 2009 - 19:38 #3
Tak for hjælpen.

Vil du lave et svar?
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2009 - 21:14 #4
svar :)