Avatar billede blacks Mester
09. juli 2009 - 16:28 Der er 1 løsning

Lacie n2870 med lan via kabel hikker hele tiden

Hej,

Jeg har købt denne NAS for at være med på moden :-) men den hikker hele tiden, det vil sige den taber forbindelsen, har fx en C5 liggende på den, men hvis jeg arbejder i den kommer der gang på gang en fejlkode 22 check fejlkoden i c filen <erno.h>

Også kan jeg bare trykke på forsøg igen eller luk. forsøg igen giver intet så det er kun at lukke også åbne på nu.

Det samme sker hvis jeg vil kopiere en fil fra et drev til NAS, så kommer der en boks med fejl i filen filen kan ikke findes. Trykker man så ok så forsætter den ...???

En der har en god ide om hvad der er galt, evt. hvad jeg mangler af opsætnign?

På forhånd tak
Avatar billede blacks Mester
01. december 2009 - 08:56 #1
Det viste sig at være en anden pc der havde dårlig netkort