Avatar billede ulrikn Nybegynder
09. juli 2009 - 14:11 Der er 3 kommentarer

Dataset med MySql

Hej

Jeg har et problem med MySql og VS 2008 ( ikke express )

Har oprettet forbindelse til databasen i Server Explorer og kan også trække tabeller fint ind i et dataset ( i App_Code ) og dermed generere tableadapters osv. Men jeg kan bare ikke f adgang til sagerne i min kode efterfølgende. Jeg har tidligere lavet det uden problemer med MS SQL så jeg tænker at det skyldes et eller andet med MySql.

Nogen der har en logisk forklaring på dette ?
Jeg bruger som sagt VS 2008 og har prøvet med Mysql Connector 6.04 og 5.2.6 uden held :(

/Ulrik
Avatar billede lynderupjensen Nybegynder
09. juli 2009 - 15:01 #1
App_code kan godt give problemmer hvis det er et web applikation og ikke et web site

bruger selv Mysql Connector 6.04 og det virker helt fint så vil ikke tro det har noget med MySQL at gøre
Avatar billede ulrikn Nybegynder
09. juli 2009 - 15:03 #2
Det ER et website ...
Avatar billede lynderupjensen Nybegynder
09. juli 2009 - 15:17 #3
Ja okay så er det nok ikke det der er problemmet. det problem har jeg nemlig selv haft