Avatar billede juks Novice
09. juli 2009 - 10:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rapporter på c# online (Crystal/ms reports)

hej er det mig der er helt åndsvag eller virker det pis bare ikke hvis man ikke selv har en iis kørende, jeg har prøvet med en standard rapport (både crystal/msreport) og begge fejler når jeg publisher dem.

Bruger surftown og VS2008
Avatar billede juks Novice
09. juli 2009 - 10:06 #1
fx får jeg denne her .

An error occurred during local report processing.
The definition of the report 'Main Report' is invalid.
An unexpected error occurred in Report Processing.
Could not load file or assembly 'Microsoft.ReportViewer.ProcessingObjectModel, Version=9.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

og jeg har søgt efter den dll men kan kun finde 3 der hedder noget med report wiewer og de er lagt på serveren ...
Avatar billede juks Novice
23. februar 2011 - 08:22 #2
luk