Avatar billede Acidum Nybegynder
08. juli 2009 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser klik sign in knap

Hej Eksperter ;)

Jeg er igang med at lave en app med en webbrowser i som automatisk logger ind. Har fået den til selv at skrive brugernavn+password, har bare problemer med at få den til at trykke sign in. min kode so far:

W.Document.GetElementById("username").InnerText = "Brugernavn"
        W.Document.GetElementById("password").InnerText = "Kode"

Og så mangler jeg en linje til at trykke på sign in knappen som fx: W.Document.GetElementById("signin")Hvad her?

Iøvrigt er (W) Navnet på min webbrowser.

Håber at i kan hjælpe!

Venlig Hilsen Acidum
Avatar billede Humanoidism Nybegynder
09. juli 2009 - 01:18 #1
Hej tak for koden, må jeg lige være helt præcist... koden menes med at skaffe oplysninger fra dokumentet i webbrowseren - altså hjemmesiden du er inde i

Tekstboks i app finder værdi af Tekstboks i webbrowser er jeg rigtig på den? Jeg søger nemlig sådan en kode...
Avatar billede Acidum Nybegynder
09. juli 2009 - 02:59 #2
Nej. Tekstboks i app sender værdi til tekstbox i browser. Faktisk er meningen med det at lave en lidt "primitiv" msn messenger freezer. Bare et skridt på vejen mod at øve mig lidt i webbrowser control.
Avatar billede Acidum Nybegynder
09. juli 2009 - 19:09 #3
Problemet er løst. Lukket.
Avatar billede Humanoidism Nybegynder
12. juli 2009 - 22:20 #4
hvad skulle der stå?
Avatar billede Acidum Nybegynder
20. maj 2010 - 18:47 #5
løst.