Avatar billede Kluddermor Juniormester
07. juli 2009 - 14:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IE 8 laver mange fejl.

IE 8 er begyndt af lave mange fejl. På bestemte hjemmesider er der hver gang jeg prøver at aktivere links.
Nogle mailklienter hænger i IE osv.

Her er en fejlmeddelelse:

AppName: iexplore.exe    AppVer: 8.0.6001.18702    ModName: mshtml.dll
ModVer: 8.0.6001.18702    Offset: 000cf053

Jeg kunne forestille mig at en afinstalation og geninstallation af IE 8 ville hjælpe, men det kan jeg ikke pga servicepack 3.

Hvad kan jeg gøre?
Og evt hvordan kan jeg afinstallere IE 8 komplet?
07. juli 2009 - 15:15 #1
Skal vi gætte på XP ?

-------------------------------------

Leg med nogle af funktionerne i ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede Kluddermor Juniormester
07. juli 2009 - 15:30 #2
En trofast hjælper :-)

Under svar på din kommentar lavede IE lige en fejl igen, så jeg måtte starte forfra. :-(

Dial a fix skriver at den ikke kan registrere hvilken IE version der er insalleret.
Efterfølgende laver den en masse fejlmeddelselser når jeg kører programmet. Der er tilsyneladende en masse af IE's filer Dial a fix har problemer med.

Hmm!
Avatar billede Kluddermor Juniormester
10. juli 2009 - 11:34 #3
Jeg prøver at afinstallere servicepack 3 og så håber jeg at jeg kan geninstallere IE bagefter.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
10. juli 2009 - 14:34 #4
Efter jeg havde afinstalleret servicepack 3 kunne jeg afinstallere IE8.
Så virkede alt igen.
Nu er jeg igang med at installere IE8 forfra og alle de mange opdateringer som skal installeres forfra.
Så må jeg se om det virker.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
10. juli 2009 - 15:31 #5
Jeg har ikke installeret servicepack 3 men kun IE8.

Det virker bare ikke. Nogen hjemmesider har ingen problemer mens feks www.bold.dk crasher IE8 hver gang.

Efter IE8 blev afinstalleret crashede www.bold.dk stadig.

Dog havde Dial a fix ingen problemer længere og efter programmet er blevet kørt, virker IE tilsyneladende uden problemer.

Internettet kører kun stabilt med IE6.

Møg irriterende.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2009 - 15:00 #6
Avatar billede Kluddermor Juniormester
02. oktober 2009 - 10:26 #7
Undskyld
Havde ikke set svar fra Kasper246 og havde ikke fået mail om svar af en eller anden grund.
Kigger på det.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
02. oktober 2009 - 15:50 #8
Har afprøvet combofix. Det virkede ikke. IE8 kører stadig ikke stabilt. Kun IE6 virker.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
02. oktober 2009 - 17:31 #9
Rettelse.
IE6 virker heller ikke nu. Med combofix blev det altså være. Et tidligere restore point kan heller ikke rette op på combofix'es ændringer.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
15. oktober 2009 - 11:36 #10
Jeg lukker og slukker.
Jeg formaterer og installerer XP forfra.