Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 07:28 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

kan ikke starte ie7.

Er der en en herinde der kan hjælpe mig,jeg har har hentet ie7 på microsofts hjemmeside og installeret,og den skriver at den er installeret og genstart nu,den står i stifinder som version 7,men problemmet er jeg kan ikke starte ie når jeg trykker på iconet,jeg kører xp home,den står også i tilføj fjern programmer,dog uden mb angivelse.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 07:35 #1
Kommer der en fejlmelding, eller hvad sker der, når du klikker på ikonet?
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 07:46 #2
Der sker overhovedet ingen ting
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 07:49 #3
Prøv at browse frem til filen C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
Dobbeltklik på iexplore.exe og se om IE starter.......
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 07:52 #4
Jeg kan lige tilføje at hvis jeg afinstallere ie7 går den tilbage til ie6 som derefter køre upåklageligt.
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 07:54 #5
Den fil jeg har hedder iexplore.exe.mui,og den kan ikke åbnes.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 08:00 #6
Jeg vil mene det er Sprogpakken til Internet Explorer du har.
Prøv evt. at gå til Windows update, og se om ikke den automatisk installerer IE.
Kan du give et link til der, hvor du mener at have downloadet IE?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 08:03 #7
Eller hent IE8 her: http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx
Så burde du være kørende igen.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 08:04 #8
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juli 2009 - 08:10 #9
Brug IE8

IE7 suger (sucks)
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 08:16 #10
Jeg har hentet den på start-alle programmer-windows update,har prøvet ie8,den bryder jeg mig ikke om,vil lige prøve nogle af de links i har lagt,vender tilbage senere.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juli 2009 - 08:19 #11
Linket til IE7 er måske en opdatering til IE6, jeg er ikke helt sikker.
Jeg vil også anbefale IE8
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juli 2009 - 08:34 #12
har prøvet ie8,den bryder jeg mig ikke om

Må jeg høre hvad det er ved IE8 du ikke bryder dig om i forhold til IE7 ?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juli 2009 - 08:36 #13
Måske du skulle overveje FF det gjorde jeg :) Uden at fortryde ... jeg sad i flere år som dig nu bruger jeg min tid på at forklare folk hvor lang fra virkligheden IE befinder sig :)
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 08:42 #14
jeg kan ikke lide ie8 fordi jeg har problemmer med hjemmesider der står og blafrer i addresselinien selv om jeg har slået kompatibilitet til,f.eks.kan jeg ikke gå ind på realkredit danmark,jeg har FF ved siden af,men der er så lidt bøvl med netbank.
04. juli 2009 - 09:00 #15
"...lidt bøvl med netbank..." / "...hjemmesider der står og blafrer i addresselinien..." - så må der være >1.000.000 andre der også har det problem...

Smid denne IE8 på putteren OG check for efterfølgende opdateringer hos WindowsUpdate !!!

Check også http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp

PS: Skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede hagbartm Seniormester
04. juli 2009 - 09:46 #16
Til karise_larry:Du har ikke nødig at gætte bare læs mit indlæg der står xp home.
04. juli 2009 - 10:43 #17
Doooooh - morgen søvn i øjne ?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juli 2009 - 11:10 #18
LOL
Avatar billede Jensen DK Novice
04. juli 2009 - 13:39 #19
Hvis du har problemer med IE8 så er det din egen skyld et eller andet sted, den er bare perfekt.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juli 2009 - 16:13 #20
Enig det er nok den bedste IE der er lavet skal man sige noget godt :)
Avatar billede hagbartm Seniormester
06. juli 2009 - 08:26 #21
Intet brugbart,jeg lukker.Mvh.hagbartm.
06. juli 2009 - 08:40 #22
Hmmm... fik du prøvet #15 ?
Avatar billede Jensen DK Novice
06. juli 2009 - 13:25 #23
Så luk da for h..... men gør det rigtigt, ikke lige som alle de andre gør, ingenting.
Avatar billede magkat Novice
06. juli 2009 - 22:58 #24
hej alle jeg vil lige blande mig *S*  nu har jeg prøvet ie8 og ikke haft andet end problemer med det , det er langsomt og svarer ikke ...har prøvet at opdatere / rense cccleaner / og hente forskellige ting ...som skulle gøre det bedre men uden held ,,,,,,hvad kan jeg prøve ?