Avatar billede Bladbud Nybegynder
30. juni 2009 - 14:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows update - hele pakken eller kun det vigtigste?

Windows update til XP og Vista tilbyder, som bekendt, 3 muligheder.

Jeg plejer at tage hele pakken, med vigtige + anbefalede opdateringer.

Men så har jeg hørt om nogle, som vælger no. 2 pakke - altså kun vigtige opdateringer.

Hvad er klogest?

Jeg kan ikke helt gennemskue, hvorfor man ikke skal tage de anbefalede også.

Men på den anden side, hvis de ikke er nødvendige ... (?)

Bladbud
30. juni 2009 - 14:51 #1
... Jeg tager altid 'rup og stup'.

Måske lige med undtagelse af
[Windows Search 4.X] som jeg ikke liiiiige ka' li' ...
Avatar billede b-and Novice
30. juni 2009 - 15:22 #2
Jeg anbefaler også altid "rup og stump" minus Microsoft Silverlight, som jeg har erfaring for kan give nogle brugere problemer.
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 10:34 #3
Tak for jeres svar. Tror jeg vil bruge hele pakken - på nær de to I nævnte.
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 10:35 #4
Ja den dér Windows Search, hvad er den egentlig til?
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 10:36 #5
Ja Silverlight ved jeg heller ikke rigtigt hvad man skal bruge til.
01. juli 2009 - 10:45 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede b-and Novice
01. juli 2009 - 10:48 #7
Windows Search er et søge værktøj hvor man kan søge direkte på maskinen eller på websites.  Funktionen er dækket ind på anden måde, men i modsætning til Larry så genere programmet mig ikke. *S*

Silverlight er en flashplayer i stil med Adobe Flashplayer - jeg syndes den kan give unødige konflikter med andre programmer, så har man ikke et decideret behov for den … så som skrevet, drop den.

Men betragtningerne er ikke objektive - du vil med statsgaranti kunne finde mange andre med en anden holdning … men sådan er IT livet… *g*
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 12:51 #8
Tak for forklaringen.
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 12:55 #9
Hvordan lukker jeg nu?

kan se, at man kan acceptere svar, men ikke hos b-and, som jeg vil give point for forklaringen på Windows Search og Silverlight.

(Undskyld karise_larry, må må få points en anden god gang)
Avatar billede b-and Novice
01. juli 2009 - 13:27 #10
Svaret på dit oprindelige spørgsmål kom larry med - så du accepterer bare hans svar og sagen er lukket…  Du får forklaringen "gratis"… *SS*
Avatar billede Bladbud Nybegynder
01. juli 2009 - 14:48 #11
Mange Tak, så...

God Service !