Avatar billede djthomsen Nybegynder
27. juni 2009 - 09:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forskellige startfaner?

Mit spørgsmål er egentlig meget simpelt.

I forb. med mit arbejde, besøger jeg jævnligt en række hjemmesider. De sammer hver gang.

Derfor vil jeg høre om det er muligt at lave browser indstilling, sådan at alle disse hjemmeside bliver åbnet i forskellige faner når jeg åbner IE.

Det væsentlige ligger i, at det ikke skal være standard indstillingerne i IE. Når jeg åbner det "normalt" skal der ikke være nogle faner åbne, udover startsiden.

Men jeg skal kunne klikke på en ikon, ligesom ved normal opstart af IE og så kommer alle fanerne.

Håber ikke det blev alt for kludret. Kan i hjælpe?

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede mrtn Nybegynder
27. juni 2009 - 09:11 #1
Måske er det ikke et svar, men i FireFox er det ikke et problem: Du gemmer dine bookmarks under et menu emne, og der bliver automatisk lavet et 'Åben alle ...'.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
27. juni 2009 - 09:23 #2
http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/1021737.html

I IE8 kan du også oprette grupperede bookmarks og åbne dem alle op en gang. Du opretter blot en mappe under favoritter - og i IE kan du så klikke på den blå pil (der peger til højre) ud fra mappen (når du holder musen over) i favoritlisten.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
27. juni 2009 - 09:25 #3
Du kan selvfølgelig også bare oprette en .bat-fil og smide en række kommandoer i, der hver åbner en side i en ny fane:
http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-232026_35_0.html
Avatar billede justrace Novice
27. juni 2009 - 09:29 #4
Du kan gøre det "modsat".
Lav en genvej til den "normale" startside på skrivebordet, eller lægge den ned i hurtigstart.
Du kan så klikke på det lille hus oppe i værktøjslinien, når du vil åbne de sider du har lagt ind der.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2009 - 13:41 #5
Ved ikke om dette kan bruges:
Åbn IE8 -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanen Generelt -> Skriv din "normale" startside under Startside -> Herunder skriver du de sider du gerne vil have åbnet i faner (én for hver linie) -> Klik på Indstillinger ud for Faner -> Flueben i Åbn kun den første startside, når internet Explorer startes -> Nu åbnes de ekstra faner først, når du klikker på "huset" eller trykker Alt+T
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2009 - 19:17 #6
Åben dine sider på fanebladene, og luk IE - sig ja til at lukke alle faneblade.

Åben IE - nyt faneblad - klik på "Åbn sidste browsersession igen".
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2009 - 22:04 #7
Feedback?

Nå nej... med 2800 point ude tager det nok sin tid...
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:29 #8
Var der noget du kunne bruge???