Avatar billede anonym90 Nybegynder
25. juni 2009 - 02:04 Der er 7 kommentarer

Har virkelig brug for Hjælp. ! ! !

Hej Allesammen. :)

Jeg har virkelig brug hjælp. ! ! !
Jeg har haft min egen stationær computer i over 3 år. Det er en Packard Bell ( Model/Type : UTOW - EBE ) med touch knapper. Jeg har virkelig haft min fornøjelse af den, men vil nu meget gerne stadig nyde fornøjelsen af den. Men der er det her irritenrende problem med den, der virkelig driller. !

Problemet er, at når jeg skal starte computeren kører den udmærket,(men da den kommer dertil hvor Windows XP loader følgende filer, starter den bare forfra igen og igen.) Den har været til reparation engang før, pga. blæser problem, men blæseren kører fint, så forstår bare ikke hvorfor den starter forfra igen og igen. ? ? ?

Håber virkelig at i ville besvare mit spørgsmål. ? Hvis i har oplevet det samme drilleri. Tak.
25. juni 2009 - 06:43 #1
Har du problemer med brug af www.eksperten.dk ???

Denne kategori er forbeholdt fejl og brug af eksperten.dk - prøv igen i en mere passende kategori...
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2009 - 08:41 #2
Kør chkdsk fra fejlsikret tilstand www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede anonym90 Nybegynder
25. juni 2009 - 16:53 #3
Undskyld helgec, men hvad står (chkdsk) for. ?

På forhånd tak. :)
25. juni 2009 - 17:39 #4
chkdsk = Check Disk (se resten i nævnte http://www.helgec.dk/chkdsk.html )
Avatar billede anonym90 Nybegynder
25. juni 2009 - 18:34 #5
Okay tak for det, Karise_Larry. ;)

Kender i nogen genvej via tastaturet, til computerens opstartsnings program. ?

Det kunne værre rigtig dejligt, hvis i kender en genvej. ?
Avatar billede anonym90 Nybegynder
25. juni 2009 - 20:24 #6
Hej Allesammen. :)

Jeg har fået altsammen til at virke igen, og computeren kører fint.

Tusind tak for jeres hjælp.
25. juni 2009 - 21:42 #7
Det er sansynligvis [MSConfig] du mener ->

http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/msconfig.htm