Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 01:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Officejet V40 all in one problem

Hejsa :)
Står over for et mega træls problem, derfor jeg henvender mig til jer :D, min printer er begyndt og printe kun de første 4 linjer ud af en side f.eks taget fra nettet eller en pdf fil,trods jeg ber dem om at printe alt ud.

Ved ik om det kan vlre en software fejl eller noget? Sys heller ik jeg kan finde noget software til den, da jeg bruger vista og printeren er af lidt ældre model...Håber ik det er ved og være sidste tid med den :)

Det skal også lige tilføjes at hvis jeg genstarter computeren så begynder printeren og printe ud igen og så kommer der måske de 2 første linjer ud...
.. HJÆLP! :)
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 01:10 #1
Satans.. trykkede ellers printere under menuen men endte hos skærme LOL ... må være tidspunktet o.0
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2009 - 01:15 #2
Har du fulgt denne guide til at installere den driver HP foreslår?
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01676833&lc=da&dlc=da&cc=dk&product=60630&lang=da
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 01:49 #3
Altså printeren vil gerne udskrive når jeg trykker print så sku da mene at driveren var installeret :-)
Kan også se min printer inden under enhedshåndtering så det er egentligt seleve printeren som skaber sig :)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2009 - 01:54 #4
Okay, jeg synes nu det lyder som driver-problemer.

Jeg ville prøve at fjerne printeren i enhedshåndteringen, og lade Vista installere den igen.

Men jeg lover ikke at det hjælper.  :-)
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 02:15 #5
Hmm kigger lige i enhedstingen så :P
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 02:17 #6
Ifølge enhedstingen har den kun installeret og klargjort scanneren i printeren .. Jubii?
Kan ikke udmidelbart se den sku virke.. altså printeren :S
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2009 - 03:12 #7
Så prøv at installere driver via linket.....
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 10:41 #8
det link refere ik til en direkte driver.. den sir egentlig bare man skal tislutte den med usb og lade windows gøre arbejdet..hvilket der intet sker noget ved :S
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2009 - 12:56 #9
Nemlig, hvis den er fjernet i enhedshåndteringen, burde den selv installere den igen, med den grundlæggende driver.
Men det gør den så ikke, eller hvad?
Avatar billede svendib Nybegynder
19. juni 2009 - 17:55 #10
har fjernet alle kabler fra den og sat dem igen og nu vil den ha ny patroner så indtil de hjemkommer er spørgsmålet på standby :p Tak :))
Avatar billede svendib Nybegynder
25. juni 2009 - 11:40 #11
Så der skiftet patroner i dyret og lige lidt hjælper det..
Foresten stopper dokumentet kan jeg se under "printer popuppen" og den skriver fejl såå :S
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2009 - 12:52 #12
Hvad står der under "Printere" i kontrolpanelet?

Hvis ikke der er en installeret, kan du prøve at følge guiden ved at klikke på "Tilføj en printer"
Avatar billede svendib Nybegynder
25. juni 2009 - 19:07 #13
Løsningen!!!
Den fik simpelthen ik strøm nok fra usb.. fandt jeg ud af ved og hive de andre ubs ting ud :P
Nu er spørgsmålet så bare hvordan faen løser jeg det ?? :S
Avatar billede svendib Nybegynder
09. september 2009 - 01:30 #14
Smid lige et svar vejmand så jeg kan give point ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2009 - 08:00 #15
Kommer her.  :-)