Avatar billede safesite Nybegynder
17. juni 2009 - 17:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søges - Dynamic Flash Gallery - men hvor til bedste pris, design og brugervenlighed

Jeg leder efter et flash gallery som er dynamisk - dvs. ikke noget med redigering i xml-filer, text-editor og særskilt upload af billederne da der skal være mange billeder med og galleriet jævnligt opdateres.

Jeg har kigget lidt rundt på nogle sites men leder efter noget i stil med jalbum hvor programmet genererer alle de nødvendige filer som man så efterfølgende bare uploader så det hele er en barneleg.

Galleriet/programmet skulle enten kunne lægges på websitet direkte og redigeres dér eller være i stand til, at blive genereret på hjemme-pc'en med efterfølgende upload til websiden (a la jalbum).

Hvis nogle havde en idé om hvor dette kan findes til ikke alt for mange penge (dansk eller udenlandsk) så er de velkomne med idéerne her på siden.

På forhånd, mange tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 17:26 #1
Hvorfor ikke bare bruge Jalbum?
Avatar billede safesite Nybegynder
18. juni 2009 - 02:07 #2
Jalbum er en fin løsning hvis det skal være gratis og godt design. Men problemet er, at det er til en restauration som sigter på et avanceret og sofistikeret design ligesom følgende flash galleri.

http://flashsources.net/flash_components-id-524-w-1000-h-600.html

Så og sige skal der være "lidt mere knald på" designmæssigt. Derfor er jalbum model men ikke designmodel og vi leder efter noget som smelter det bedste af de to verdener sammen i et. Redigeringen i dette design er en forudsætning for nem vedligeholdelse på før nævnte måde.

Er der nogen som kan så sig frem hvis I har nogle idéer.

Endnu engang tak...! ;-)
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. august 2009 - 12:49 #3
Hej safesite,

Kig på: http://flashden.net/

Der er tonsvis af den slags, til meget små priser!

/ Thomas
Avatar billede safesite Nybegynder
26. august 2009 - 14:29 #4
Hej audiotribe,

tusinde tak for det tip. En god side og meget overskueligt. Jeg vil gerne give dig pointene men du bliver nødt til, at bruge "svar" i stedet for "kommentar" så kan du få dem her. ;-)
Avatar billede audiotribe Nybegynder
26. august 2009 - 14:48 #5
Ahhh, takker ;)
Avatar billede safesite Nybegynder
26. august 2009 - 14:51 #6
Velbekomme! :-)