Avatar billede maskso Nybegynder
16. juni 2009 - 22:04 Der er 4 kommentarer

Windows sikkerhedscenter registrerer ikke længere McAfee

Hej

Windows sikkerhedscenter er lige pludselig begyndt at sige at der ikke er nogen antivirusprogram installeret. Den kan heller ikke finde firewall'en, selv om jeg har McAfee installeret og det lader til at virke fint. Problemet er pludselig opstået efter at ha' kørt fint i lang tid.

Jeg kører Vista

Nogen der har en idé om hvad der er gået galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juni 2009 - 22:36 #1
Prøv evt at afinstallere og geninstallere McAfee......
Avatar billede b-and Novice
16. juni 2009 - 22:37 #2
Nulstilling af Sikkerhedscenter.

[navy]Windows XP:[/navy]
Gå i > Start > Kør > skriv > services.msc > klik OK.

Find servicen Windows Management Instrumentation. Højreklik på denne, og vælg STOP.

Klik på > Start > Søg.
Klik på linket > Skift indstillinger.
Klik på > Skift søgefunktioner for filer og mapper
Sæt prik i > Avanceret > klik OK.
Klik på > Alle filer og mapper.
Klik på > Flere avancerede indstillinger.
Sæt flueben i de tre øverste.

Find nu den mappe som hedder wbem. Den ligger i Windows/system32. I denne mappe lokaliserer du mappen repository.  Slet mappen repository.

Gå nu i services.msc igen.  Find servicen Windows Management Instrumentation igen. Højreklik på denne, og vælg START.

Genstart maskinen, og Windows Security Center er nu nulstillet.

[navy]For Vista brugere:[/navy]
http://cid-94a12102e5094675.skydrive.live.com/self.aspx/eXcessive%20Software/SecurityCenterReset.zip

Eller dette > http://www.vistax64.com/tutorials/67737-security-center.html?ltr=S
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juni 2009 - 22:37 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:33 #4
Var der noget du kunne bruge???