Avatar billede pnr Nybegynder
16. juni 2009 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan man ikke indsætte en værdi (variabel) direkte i kontrollen

kan man ikke indsætte en værdi (variabel) direkte i kontrollen:

f.eks noget ala

<asp:LinkButton id="minlabel" Text="test" OnClientClick="<%= string.Format("alert({0})", MinVaribelFraCS) %>" runat="Server"/>
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 13:49 #1
Du kan referere til en variabel i din code behind fil som <%=Variabel%>, men jeg ved ikke om du kan referere den med javascript.

Men hvis du laver en click_event til din link button, kan du hente en given værdi ud fra knappen og udskrive denne værdi.

void DisplayDomains(object sender, EventArgs e)
    {
        LinkButton lb_DisplayDomains = (LinkButton)sender;
        Response.Redirect("completed_Orders.aspx?orderId=" + lb_DisplayDomains.CommandArgument);
    }

Og linkbutton som den oprettes dynamisk i koden:

LinkButton lb_DisplayDomains = new LinkButton();
                    lb_DisplayDomains.Text = "<strong>" + "Vis domæner" + "</strong>";
                    lb_DisplayDomains.CommandArgument = order.OrderNumber.ToString();
                    lb_DisplayDomains.Click += new EventHandler(DisplayDomains);

Her henter jeg commandargument ud fra linkbutton i dens eventhandler, jeg ved så ikke om denne værdi kan refereres på den måde som du skriver.
Men værdien kan i hvert fald sættes i en global variabel, som kan kaldes fra selve siden...
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
22. juni 2009 - 10:19 #2
Du kan assigne OnClientClick eventet fra CS koden direkte:

minlabel.Attributes["onclick"] = string.Format("alert({0})", MinVaribelFraCS)
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
06. juli 2009 - 12:19 #3
fik du nogensinde dette til at virke?? du må godt afslutte indlægget (giv lige en kommentar på hvem der skal poste svar).
Avatar billede pnr Nybegynder
10. september 2009 - 08:22 #4
Jeg beklager meget at jeg ikke har fået fulgt op på det her spørgsmål!!

Jeg ved godt at jeg kan assigne den fra CS, men jeg  ville gerne gøre det dirkete i aspx filen, men det går jeg udfra ikke er muligt så?
Avatar billede pnr Nybegynder
04. august 2010 - 12:46 #5
lukker