Avatar billede Tren Nybegynder
16. juni 2009 - 13:13 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål vedr. Monitor med HDMI...

Har lige erhvervet mig en Samsung T240 Sort Rose 24", med indbygget HDMI stik.

Er det muligt at trække HDMI stik fra T240 til min Samsung 40", altså HDMI til HDMI og dermed bruge den store 40" som monitor..
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
16. juni 2009 - 13:56 #1
det skulle det meget gerne være ja (:
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 13:59 #2
Det tvivler jeg på, det må være et indgangsstik.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
16. juni 2009 - 15:07 #3
to indgangsstik kan ikke bruges - du skal sende signalet fra en udgang og over i en indgang.

En indgang sender ikke noget...
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
16. juni 2009 - 15:20 #4
så skal der være noget hdmi udgang på dit gfx kort.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2009 - 16:31 #5
Ellers kan dvi også bruges, man kan få en dvi, til hdmi adaptor, men så skal man også bruge et kabel til lyd, da det kun er hdmi, til hdmi, hvor lyden følger med.