Avatar billede desp Nybegynder
09. juli 2001 - 23:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Besked SMS

Jeg skal sende besked til en kammerat som er på ferie i Tyrkiet. Er der en side man kan sende SMS til udlandet ?
Avatar billede kapla Nybegynder
09. juli 2001 - 23:44 #1
Avatar billede kapla Nybegynder
09. juli 2001 - 23:44 #2
Avatar billede red_eagle Nybegynder
09. juli 2001 - 23:48 #3
Hvis din kammerat er på ferie i udlandet, og ellers bruger et dansk selskab, kan du sende den fra en almindelig sender.
http://www.besked.dk
Avatar billede desp Nybegynder
09. juli 2001 - 23:50 #4
red eagle.. nej det kan man ikke.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
09. juli 2001 - 23:51 #5
desp>>Jo, det kan du godt! Hvis han ellers har et dansk abonement, som jeg skrev oven over.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
09. juli 2001 - 23:51 #6
(du skal bare skrive hans almindelige telefon nummer)
Avatar billede theartist Nybegynder
09. juli 2001 - 23:56 #7
der kan være forsinkelse på, men det kan lade sig gøre som red eagle siger...
Avatar billede desp Nybegynder
09. juli 2001 - 23:58 #8
Ok
Avatar billede theartist Nybegynder
10. juli 2001 - 00:12 #9
alt efter hvor pålideligt et selskab og der er sikkert også flere faktorer. Men bruger du f.eks. www.besked.dk så vil den givetvis sige uden for rækkevidde, men det er kun fordi den når at \"time out\", den bliver rent faktisk leveret, der er bare længere svartider og systemet er ikke bygget til at kunne få svar fra udenlandske udbydere vil jeg tro. (i hvert fald når den frem i f.eks. Grækenland, jeg skal passe på med hvad jeg lover mht. Tyrkiet).
Avatar billede red_eagle Nybegynder
10. juli 2001 - 00:23 #10
Tak for ponits =)
Hvis det er som artist siger, så prøv http://www.coolsms.dk
Avatar billede desp Nybegynder
10. juli 2001 - 01:14 #11
ok