Avatar billede mo- Juniormester
14. juni 2009 - 14:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Crystal Brite skærm!!!!!

Jeg er godt træt af min skærm!!!  Det er en Acer Aspire bærbar, jeg har - og skærmen er en "CrystalBrite: Brilliant LCD performance".
Jeg ser mere mit eget spejlbillede end hvad der er på skærmen - det er bare SÅ irriterende - og ikke mindst anstrengende at læse post osv.

Findes der en slags film, som man kan sætte på skærmen, så man undgår denne spejl-virkning?

På forhånd tak.
Avatar billede mo- Juniormester
16. juni 2009 - 21:59 #1
Ingen hjælp at hente denne gang??
Avatar billede mo- Juniormester
17. august 2009 - 08:45 #2
Er der slet ikke nogen, der har en form for løsning til mit skærmproblem?
Avatar billede mo- Juniormester
29. august 2009 - 15:43 #3
Okay - mit problem er løst!  Jeg købte et Targus Anti-Glare Privacy Screen filter ... i England, for det var halv pris i forhold til herhjemme.

Det er helt FANTASTISK - og nu kan jeg se alt på skærmen MINUS mit eget åsyn - JUBIIII!
Avatar billede coderdk Praktikant
29. august 2009 - 17:19 #4
Godt tip :) Jeg kan heller ikke udstå glossy skærme - Hvad fanden tænkte de på, da de lavede den gigantiske fejl?
Avatar billede mo- Juniormester
31. august 2009 - 12:52 #5
Coderdk - det har jeg også spurgt om flere steder, hvor de sælger bærbare. - Og svaret var hvert sted: "Jamen det er meget mere skarpt og mere klare farver" (!!!!)
Avatar billede coderdk Praktikant
31. august 2009 - 13:33 #6
Mjah, det er også rigtigt - På nogle skærme ser det ud som om farverne er klarere og alt står tegnet skarpere - MEN det er sgu belastende at ha' et spejl som skærm :(
Avatar billede mo- Juniormester
31. august 2009 - 20:00 #7
Ja - det er muligt LOL! Men det kan man bare ikke se i dagslys, og du har så evig ret i, at det er belastende med sådan en skærm - især for øjnene!

Jeg købte mit filter via Amazon.com hos FindMemory til 402 kr. inkl. forsendelse. Og jeg havde det, da der var gået 11 dage.
Avatar billede coderdk Praktikant
31. august 2009 - 20:57 #8
Det er 402,- værd, hvis man har det sådan ;P
Igen - Tak for tippet - Nu ved jeg hvad jeg skal sige til mine venner som brokker sig over glossy skærme (især Macbook Pro) :P