Avatar billede kongknabe Nybegynder
12. juni 2009 - 19:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kritik af hjemmeside ønskes.

Hejsa.

Jeg har netop lavet en hjemmeside for en ven som jeg meget gerne vil have lidt kritik på. - Jeg er ikke helt tilfreds med den som den er nu, og specielt toppen (Logo, menu) fungere ikke synes jeg, så det skal rettes til på et tidspunkt.. Men selve indholdet er ved at være godt på plads, og fungere synes jeg.

På forhånd tak :)

www.smagslog.dk
Avatar billede kongknabe Nybegynder
12. juni 2009 - 19:26 #1
Jeg har i øvrigt ikke haft mulighed for at teste i IE 6 endnu, og der ser den ganske givet horibel ud.. Men den skulle kører i IE 7, og rigtige browsere :)
Avatar billede tjaz Nybegynder
12. juni 2009 - 20:11 #2
Synes den fungere rigtig godt.

Det eneste der "irreteer" mig lidt er, at f.eks. på siden kompetencer, går teksten helt ned til bunden i det grønne. Lidt synd når der er fint med luft alle andre steder.

Ellers fint arbejde :)
Avatar billede Six Nybegynder
12. juni 2009 - 21:20 #3
Yderst professionelt :)

Gode farver, god funktionalitet og lækkert for øjet.

Dog vil jeg påpege samme problemstilling som tjaz, f.eks for mig virker siden kompetencer->næringsberegning ikke optimalt. Teksten går ind under bundmenuen, så jeg ikke kan se det sidste ord. Kører med FF v3.0.11

Der er også problemer med kontaktsiden, og den tekst du har i den venstre grønne boks.

Men når de småfejl er rettet, så mener jeg absolut godt du kan være denne side bekendt.
Avatar billede Six Nybegynder
12. juni 2009 - 21:22 #4
Og så skal der lige læses korrektur på samtlige sider ;)

Sun Quick siger... - Stave/slåfejl i General manager & CEO, der står general manger & CEO, kaj bla bla bla :D
Avatar billede Six Nybegynder
12. juni 2009 - 21:23 #5
Stryhns siger - Inovationsleder staves innovations... men igen: Korrektur og småfejl der skal rettes, så er den i vinkel :)
Avatar billede kongknabe Nybegynder
13. juni 2009 - 10:35 #6
Tusind tak for god feedback! :)

Fejlen i Firefox havde jeg ikke lige opdaget, men nu i siger det kan jeg godt huske at Firefox har det med at behandle tekst på sin helt egen måde.. Det må jeg lige få fikset :)- Og så skal der også lige læses korrektur på siden kan jeg se :)

Men mange tak, og smid et svar for point :)
Avatar billede Six Nybegynder
13. juni 2009 - 13:09 #7
Alt i alt er det rigtig godt arbejde du har fået lavet dig :) - repeskt for det.

God weekend.
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. juni 2009 - 17:45 #8
:)
Avatar billede nissen2630 Novice
13. juni 2009 - 17:59 #9
Kanonflot side :-)