Avatar billede np3designdk Nybegynder
10. juni 2009 - 23:32 Der er 5 kommentarer

(200 point) - Programmering og implementering af kontakt side og formular

Hej alle..

Vi prøver lige igen, da den anden var en fejl og I skal se bort fra den.

Her kommer min efterspørgsel :)

Jeg er på udkig efter en gut, der kan hjælpe mig med at programmere og implementere en kontaktside i ASP.NET VB.
Kontakt siden skal implementeres i en MS Access database, så det ligger sammen med alt andet dynamisk indhold.

Hvem kan hjælpe med det ?

Tilføj mig over msn: niller33@hotmail.com hvis du er interesseret.
Dette er desværre ikke et lønnet projekt, men tilgengæld for du 200 point af mig.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
10. juni 2009 - 23:48 #1
Good luck!
Avatar billede np3designdk Nybegynder
10. juni 2009 - 23:51 #2
Det er måske umuligt ?
Jeg har bare set på mange sider, at den fx. henter en kontaktformuluar ud fra et id, samtidig med at den henter fra fx. Default.aspx.

Så på en eller anden måde, må det da være muligt ?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 00:02 #3
Jeg mener good luck med at finde en som vil arbejde gratis ;)
Avatar billede np3designdk Nybegynder
11. juni 2009 - 00:13 #4
Nårh :) - Jamen tak ?
Mon ikke der er en herinde som har mulighed og tid til at hjælpe.
Det håber jeg i hvertfald.
Der er jo ikke andet for end at vente. Og hvis ikke der kommer noget, så må jeg jo finde på en anden idé.

Har du (fusion-it) ellers nogle forslag til hvordan man selv kan lave det ? Har du nogle guides, råd eller links ? :P
Avatar billede fusion-it Nybegynder
11. juni 2009 - 08:20 #5
Jeg kan ikke forestille mig nogen vil lave de applicationer du bruger og tjener penge på, gratis, det giver jo ikke mening :)

Måske du skulle kikke her :
http://www.w3schools.com/aspnet/default.asp