Avatar billede mahyar Nybegynder
10. juni 2009 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gridview

hej jeg har en gridview der har en "Beskrivelse" felt og nogle andre felt i sig. Beskrivelsen er en Rich text og mange gange kan den blive rigtig stor. Derfor bliver min gridview meget stor og ubrugelig. Er der ikke en måde hvorpå jeg kan begrænse størrelsen på en pågældende felt. Jeg har prøvet at ændre Hight og Width for feltet men der skete ikke noget.
Avatar billede j3ppah Novice
10. juni 2009 - 11:29 #1
hvorfor laver du den ikke bare i en lockt størrelse, og så laver en scroll bar ?
Avatar billede mahyar Nybegynder
10. juni 2009 - 11:41 #2
jeg er ikke helt med på hvordan du mener. Vil du forklare det lidt.
Avatar billede mahyar Nybegynder
10. juni 2009 - 12:20 #3
jeg har fundet løsningen: Feltet skal konverteres til en Template og dernæst kan man ændre højden og breden på feltet. Det er muligt at man kan gøre det på andre måder også.
Avatar billede mahyar Nybegynder
10. juni 2009 - 12:20 #4
svar :)
Avatar billede mahyar Nybegynder
10. juni 2009 - 12:20 #5
:)