Avatar billede roskilde1987 Juniormester
07. juni 2009 - 22:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste og billigste forbindelse, Hedehusene (nær roskilde)

Min mor skal bruge en billig forbindelse. ´(Max 150 kr. pr måned) men den må stadig gerne være den hurtigste.

Problemet er bare at hun bor i et fritidshus i fritidshaven lidt uden for Hedehusene, skal derfor være en lille trådløs ting man stopper i røven af den bærbare, så den også kan bruges på hendes arbejde og i toget osv. har haft min Telia trådløse dims med der ude, og den var håbløs langsom. Så nogle der har et bud på en udbyder med en god forbindelse i det område?

Hilsen Ian.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2009 - 22:51 #1
Prøv at tjeke adressen her og se hvor den nærmeste mast står og hvad de har at tilbyde 3G eller GPRS
http://www.mastedatabasen.dk/
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
08. juni 2009 - 20:40 #2
Mit internet fucker helt op, så kan ikke rigtig få vist siden.

Har du mulighed for at gå ind på siden og se hvilket internet der er hurtigst i området?

Og gerne svare med navnet på en udbyder. Telia, TDC, oyster etc.?

Hilsen Ian
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 20:48 #3
umm joee, så giv mig adressen - bare gadenavnet
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
08. juni 2009 - 21:03 #4
fritidshaven 20x, 2640 hedehusene
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 23:58 #5
Ja , den side har helt klart problemer. Den virkede da jeg testede den for nogle måndeder siden.

3.dk er nok det bedste bud
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
09. juni 2009 - 19:52 #6
andre der kan komme med nud på internet i området?
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2009 - 16:04 #7
Oister tilbyder 2 mbit/s til 169 kr. om måneden, og du får en dims "til at stikke op i røven" på den bærbare med for 1 kr. hvis du binder dig i 6 måneder. De bruger 3's net, som pt. er det net med bedst dækkelse. Se mere på:
https://www.oister.dk/
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
02. oktober 2010 - 11:42 #8
lukket
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
02. oktober 2010 - 11:42 #9
lukket
Avatar billede pallepirat Nybegynder
14. november 2010 - 14:25 #10
Hej Alex,

Hos Dansk Net (www.dansknet.dk) kommer der snart mobilt bredbånd der dækker hele landet og til konkurrencedygtige priser!

Eksempel:
1 Mbit mobilt bredbånd inkl. 1 GB data til 99 kr. / md.
2 Mbit mobilt bredbånd inkl. 10 GB data til 169 kr. / md.
15 Mbit mobilt bredbånd inkl. 15 GB data til 279 kr. / md.

Hjemmesiden opdateres med de nye bredbånds produkter i uge 46.

Læs mere på www.dansknet.dk - Ægte bredbånd til lavpris.

Venlig hilsen
Kristian

www.dansknet.dk
Bredbånd til lavpris