Avatar billede jansoz Nybegynder
05. juni 2009 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browsere står af

Jeg har en bærbar Dell XPS med Vista. Jeg oplever at mine browsere, både Internet Explorer 7 og Mozilla Firefox, efter et stykke tid ikke mere vil hente den side jeg vil ind på. Jeg bliver nødt til at genstarte computeren for at fortsætte.
Det mærkelige er at Outlook kører upåklageligt, at min online back up virker når jeg ønsker det, og at alle andre net-baserede tjenester kører videre.
Det er kun browserne som "bliver trætte."
Er der nogen som er stødt på det problem, og som kender en løsning?
Avatar billede nissen2630 Novice
05. juni 2009 - 22:43 #1
Et godt råd ville være at afslutte og acceptere de spørgsmål du har oprettet..Det giver som regel lidt hurtigere hjælp.

Nå men...

Installer og kør CCleaner (Skal køres som administrator og fravælg Yahoo dimsen undervejs)
http://www.ccleaner.com/

Installer og kør Malwarebytes' Anti-Malware (Husk at lade den opdatere)
http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Avatar billede nott Nybegynder
06. juni 2009 - 02:05 #2
Sker det også med Opera?
http://opera.com/
Avatar billede jansoz Nybegynder
09. juni 2009 - 22:41 #3
Jeg tildeler point til Nissen2630 for rådene. Det hjælper at bruge nogle tilsvarende oprydningsprogrammer. Men det er nødvendigt at gøre det tit for ikke at browserens forbindelse skal sande til.
Men det kunne stadigvæk være interessant at få en forklaring på hvorfor det kun rammer browserne (jeg har ikke prøvet med Opera) og ikke internetforbindelsen som sådan.
Avatar billede jansoz Nybegynder
18. juni 2011 - 16:21 #4
Svar