Avatar billede teebee Nybegynder
05. juni 2009 - 15:01 Der er 11 kommentarer

Slette profil

Jeg vil gerne slette min profil og have fjernet alle oplysninger om mig i eksperten.dk

Hvor kan jeg gøre det?
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2009 - 15:15 #1
Du kan slette din profil, men alle gamle spørgmål med dig, vil stadig være tilgængelig på google.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 15:15 #2
Det kan du ikke, men du har oprettet i den korrekte kategori, for en coadmin kan deaktivere din bruger.
Nu skal du bare vente på han kommer forbi :)

Hvorfor vil du have slettet din profil må man spørge?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. juni 2009 - 15:27 #3
Har vist at gøre med dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/877113
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 15:43 #4
Hmmm...
Ja...

Vil dog stadig gerne vide hvorfor...
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2009 - 15:46 #5
Det er jo det - hvorfor købe en kage, når man ikke vil spise den?
Avatar billede fromsej Praktikant
05. juni 2009 - 17:14 #6
Peet-49 >> Det er det samme som at anskaffe sig en kone, i stedet for de tre dyr der kan erstatte en sådan 100%

1. En hund, den snerrer af dig om morgenen.
2. En beostær, den skræpper op uafbrudt alle døgnets timer.
3. En kat, så har du en fuldstændig utilnærmelig mis, der spankulerer rundt, og mener at den og KUN den er verdens absolutte midtpunkt.

Tilbage til spørgsmålet, hvis man tilter sådan over et regelsæt i et forum, så har man nok ikke noget at bidrage med alligevel.
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2009 - 17:17 #7
Hej Fromsej- det er længe siden
Avatar billede peet-49 Novice
05. juni 2009 - 17:18 #8
Fromsej->> Det er næsten den perfekte beskrivelse på min kone.
Avatar billede snowball Novice
05. juni 2009 - 20:16 #9
Vi sletter som udgangspunkt aldrig noget fra Eksperten med mindre der er en rigtig, rigtig god grund til det.

Årsagen til dette er, at Eksperten er et web site som lever af den viden som brugerne ligger i site'et. Hvis vi så begynder at slette ting, så mister vi viden som potentielt kan være til stor gavn for andre brugere.

Totalt sletning af brugere og indlæg er derfor ikke en mulighed vi arbejder med. Vi har dog planer om en mulighed for en "delvis sletning" af profilen forstået på den måde at indlæg og deslige beholdes, men det kommer ikke til at stå i dit navn. Jeg kan dog ikke sige noget om hvornår en sådan mulighed er tilgængelig.
Avatar billede fromsej Praktikant
08. juni 2009 - 18:18 #10
Hej Peet.
Ja, det kniber med at få tiden til at slå til, så jeg må prioritere, men E! er da ikke lukket, selvom jeg ikke er her så meget. ;-)
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2009 - 19:50 #11
Hej fromsej!
  Sjovt nok for jo ældre vi bliver, jo mindre tid, er der tilovers, jeg kunne godt bruge en 48 timers dag :-)