Avatar billede gl3x Nybegynder
05. juni 2009 - 09:39 Der er 9 kommentarer

Problem ved opstarting af computer!

Når jeg starter min computer og har loadet lidt om sådan, kommer det her STOP: c0000218 [Registreringdatabasefilfejl] Registreringsdatabasen kan ikke indlæse hivet-filen: /SystremRoot/system32/Config/SOFTWARE eller dets log eller kopi. Filen er beskadiget, ikke til stede eller der kan ikke skrives til den.

Også springer den en linje over også er der mere!

Starter lagring af den fysiske hukommelse
Lagring af fysisk hukommelse fuldført.
Kontakt systemadministratoren eller teknisk support for at få ydeligere hjælp.

-----------------------------------------------------------

Skal gøre at opmærksom på at denne fejl er på stationære computer

Da jeg sidder på en lorte bærebar!!!!

Håber meget i kan hjælpe.
Avatar billede gl3x Nybegynder
05. juni 2009 - 10:03 #1
Ingen hjælp ´? :(
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2009 - 11:09 #2
"Ingen hjælp ´? :( " Er det ikke lige før at du er uforskammet når du forventer reaktion inden for en halv time på en fridag.
Prøv at køre en "chkdsk /r /f" fra fejlsikret eller en "chkdsk /r /p" fra din installations-cd - guide på www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2009 - 11:14 #3
Og hvis det ikke hjælper må du køre en repair http://www.helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 11:48 #4
utroligt at rykke for kommentarer, og så ikke selv deltage... ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2009 - 12:17 #5
"utroligt at rykke for kommentarer, og så ikke selv deltage... ;) " Er det efterhånden ikke sædvane her på eksperten
Avatar billede gl3x Nybegynder
05. juni 2009 - 13:27 #6
"Er det ikke lige før at du er uforskammet når du forventer reaktion inden for en halv time på en fridag." Tænkte nu ikke så meget på at det var fredag :). Men problemet er at jeg ikke kan køre i fejlsikret tilstand overhovedet, den loader der ved xp også ligsom et klik når man starter den også kommer den blå skærm bare.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 13:40 #7
#3...
Avatar billede gl3x Nybegynder
05. juni 2009 - 20:07 #8
hvad gør jeg`?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 20:26 #9
Det står i link