Avatar billede cjoensen Nybegynder
03. juni 2009 - 16:49 Der er 4 kommentarer

Fra PDF til Word

Jeg har scannet et par eksamensbeviser ind og har fået dem på min computer i pdf format. Nu vil jeg gerne lægge dem ind i min word fil hvor ansøgningen til et job er. Men npr jeg trykker kopierer fra PDF så kommer der ikke noget frem når jeg prøver at sætte det ind i Word. Er der nogend er ved hvad jeg gør forkert?
03. juni 2009 - 16:57 #1
... hvilket PDF 'viser' program bruger du ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juni 2009 - 18:47 #2
Det kan, under de rigtige forudsætninger, lade sig gøre med en slags elektronisk scanning. OCR (tekstgenkendings) programmet omnipage pro har kunnet dette efter version 11. Om visse af pdf formatets sikkerhedsforanstaltninger i dag kan beskytt mod den slags ved jeg ikke.
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. juni 2009 - 19:42 #3
Adobe Reader 8.x kan også håndtere dit problem.
Heri kan du markere indholdet i din pdf-fil, kopiere, og herefter indsætte i en tekstbehandler.
Kan være, at du først skal aktivere teksthåndterings værktøjet under /Tools-Værktøjer.
/ptj_11
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. juni 2009 - 20:16 #4
Det gøres online her:

http://www.convertpdftoword.net/
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester