Avatar billede clausito Seniormester
28. maj 2009 - 20:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skærmkort nVidia GeForce 6600

Har forgæves prøvet at installere skærmkort nVidia GeForce 6600 på en laptop Toshiba Qosmio G20

Fundet flere drivers på NVidia og Toshibas hjemmeside,men det mislykkes til sidst og der bliver spurgt om spøjse filer, hvor nogle findes i Windows (XP) - System32 - også filer flere advarer om at bruge.

Og så dør laptoppen

Under Enhedshåndtering kan jeg se gult spørgsmål ved VGA driver

Har også fundet andre ting, der evt kunne tyde på malware

Har I nogen forklaring på det - skal jeg evt bruge Hijack?

Og jeg er også amatør og swt gør det ikke lettere

PC har underlig skærm ved start, men kan bruges ok når Windows XP starter
Avatar billede clausito Seniormester
12. januar 2011 - 23:11 #1
for gammel til points
Avatar billede clausito Seniormester
12. januar 2011 - 23:12 #2
for gammel til points