Avatar billede mrandersb Nybegynder
25. maj 2009 - 18:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar til scart kabel

Jeg har en bærbar computer med plads til VGA stik, og vil gerne slutte denne til mit TV, som kun har scart stik. Derfor vil jeg købe følgende:

http://www.avxperten.dk/videokabler/scart-vga-kabel/scart-til-vga-kabel-5-meter.asp

Er der nogen problemer i at gøre dette, eller er det bare at købe dette kabel og sætte det i og så kører det?

Mit TV er et gammelt Dantax 20 MNB-1, hvis det har nogen betydning.

ps. skal bruge min bærbar som DVD-afspiller, og måske spille et par spil.

Anders.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
25. maj 2009 - 18:10 #1
Heeej Anders.

Jeg vil med 95% sikkerhed sige det virker.
Dog skal du huske at hvis  du køre windows vista skal du gå
ind i kontrolpanel --> Wondows Mobilitetscenter --> tilslut skærm

Ellers vil jeg mene det skulle virke ;D

//Mikkel
Avatar billede mrandersb Nybegynder
25. maj 2009 - 18:30 #2
ok, tak jeg prøver. Det er jo ikke så dyrt alligevel.