Avatar billede pipper Nybegynder
23. maj 2009 - 07:48 Der er 10 kommentarer

Jeg har 2 frosne mus!

Hej til alle i eksperter!
Jeg skulle opdatere min GPS, en Navigon 1210, óg så frøs min mus, som er en trådløs logitech, + jeg har en wacom pen. Ingen af dem vil røre sig. Jeg har prøvet snart alt. Taget stikket ud af stikdåsen for at give pc.en et schok men det hjalp ikke. Prøvet at flytte min wacom pens usbstik over i et andet stik, Jeg prøvede at komme ind i hjælp og surport,men kan ikke komme til at lave noget for jeg kan kun komme til overskrifter med piletasterne. Jeg kan ikke komme ind i menuerne.

Jeg ville prøve at genindstallere musen, men kan altså ikke komme til at trykke på accepter osv.
Hvad gør jeg?
Jeg er ikke inde i alt det her computer noget, så jeg skal have tingene skåret ud i pap.
Er der en der ved hvad jeg kan gøre.
Jeg vil lige sige at min mus er sat til elnet da det er en genopladelig mus, der er ingen batterier i den som jeg kan pille ud! og desuden ville min pen jo virke uanset om musen manglede strøm. Det skal lige siges det er en stationær pc, og den køre med windows xp
23. maj 2009 - 09:10 #1
PS: Du ka' altid bruge [TAB] tasten til at skifte mellem felter i en given menu.
[Ctrl][TAB] skifter mellem faneblade...
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 09:58 #2
Jeg har en optøet kat, undskyld kunne ikke lade være. ;-)
Avatar billede thomasfricke Juniormester
23. maj 2009 - 14:43 #3
Trådløs mus!
Har du prøvet at reconnecte musen med den trådløse sender ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
23. maj 2009 - 15:14 #4
Så længe du ikke har rotter på loftet går det nok. :D

Prøv at logge ind i safe mode og lav en systemgendannelse.
Avatar billede pipper Nybegynder
24. maj 2009 - 16:56 #5
tak tak, jeg prøver hvad i foreslår
og den frosne kat-! det kan mine granddanoser sagtens orden.
thi hi
Avatar billede pipper Nybegynder
25. maj 2009 - 14:52 #6
Jeg må lige spørge hvordan reconnecer jeg musen? Jeg har prøvet at komme ind i save-mode ved at taste F8 men det der kommer frem har ikke noget med save mode at gøre den siger
1st floppy drive
hdd:pm-st
cdrom;ps-philips dvd8701

Så jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kommer ind i savemode ellers?
hilsen Grethe
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. maj 2009 - 21:05 #7
Hmm, ja det du får frem er boot order.

Det burde være f8, men prøv de andre i stedet, måske er det anderledes på din maskine.

Mht. at reconnecte musen: Det står i musens manual.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
27. maj 2009 - 20:21 #8
Reconnect af trådløs mus:
Normalt sider der en lille knap under musen, og under senderen.
1. Tryk først på senderen.
2. Tryk så under musen.
3. Kontroller om de så virker...
Avatar billede pipper Nybegynder
28. maj 2009 - 15:34 #9
Der er en on/of knap det er alt
Avatar billede thomasfricke Juniormester
28. maj 2009 - 21:50 #10
Der er ikke et lille hul et sted, hvor du kan stikke en pin ind eller noget...

Evt. skriv model navn på din logitech mus.