Avatar billede kimse008 Nybegynder
22. maj 2009 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmen er blevet mørk?

Hej Eksperter..

For en 14 dages tid siden, blev min skærm væsentlig mørkere. Det er nærmest som en skygge, der er faldet over den. De første par dage løste jeg problemet ved at slukke og tænde skærmen eller starte et spil. Det har ikke virket i en uge nu. Nogle gange når jeg starter computeren op, er skærmen normal, lige indtil jeg slukker eller genstarter computeren. Jeg har prøvet indstillingerne på selve skærmen, men det ser ikke ud til at have nogen effekt når denne "skygge" er på skærmen. Mit største problem er når jeg gamer. Hvis der er et mørkt hjørne eller lign. er jeg ikke i stand til at se noget som helst. Min skærm er en CTR Compaq 7550. Grafik kort: Geforce 8800 GT. Styresystem: Vista.

Ps. jeg har prøvet at reinstallere grafik kort driveren uden held og så vidt jeg kan se, er alle drivere fuldt opdateret.

Tak på forhånd
Avatar billede mchlbk Praktikant
22. maj 2009 - 14:31 #1
Har du tjekket strømstyringsindstillingerne?
Avatar billede kimse008 Nybegynder
22. maj 2009 - 15:23 #2
Hvad kan jeg ændre der.. Det er bare noget med dvale og lign?
Avatar billede kimse008 Nybegynder
28. marts 2013 - 09:57 #3
Skærmens baggrundsbelysning var defekt. Skærmen er nu smidt ud.