Avatar billede madsing Nybegynder
20. maj 2009 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette fil på fælles drev

Hej,

I det firma jeg arbejder i sidder vi alle på hosted løsning. En hosted exchange og office. Jeg kom i dag til at slette en mappe på fællesdrevet og ville så fiske den frem igen. Det kunne ikke lade sig gøre. Jeg ringede til hostingcenteret og spurgte om de ikke kun hjælpe.
De svarede at Mircosoft siger det ikke er muligt!

Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte denne statement?? Synes bare det lyder meget underligt at man ikke kan få den til at smide den slettede fil/mappe i skraldespanden eller en temp-mappe...

Håber I ved mere

Mvh
Mads.
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2009 - 17:47 #1
Filer du via din PC sletter på et netværksdrev ryger ikke forbi "Papirkurven" - hverken på din egen PC eller på serveren.

Med mindre serveren og din PC er sat op til at benytte "Shadow Copy" - http://www.petri.co.il/how_to_use_the_shadow_copy_client.htm - så har du kun din backup af serveren til at få dine dokumenter tilbage.
Avatar billede snowball Novice
04. august 2009 - 12:50 #2
Har du brug for mere hjælp? :)

Hvis ikke, så husk venligst at lukke spørgsmålet - http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2