Avatar billede finnchr Nybegynder
19. maj 2009 - 14:26 Der er 4 kommentarer

pinnacle studio 12 plus

Efter at have installeret Studio 12 plus på min computer ville jeg hente release 12.1 på Pinnacles hjemmeside til programmet. Jeg kan oplyse, at release til version 11 kunne hentes, men ikke til version 12.Hvordan kan der være?

Jeg kører windows XP med servicepakke 3
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. maj 2009 - 15:34 #1
Avatar billede finnchr Nybegynder
19. maj 2009 - 16:57 #2
Hej MichaelWJ-IT
Jeg har nu hentet trial versionen og afprøvet den, men jeg kan stadivæk ikke downloade release patch til Studio 12 plus. Når jeg forsøger at hente den får jeg et pop-up billede, hvori der står, at jeg mangler en opgraderingsfil.
Avatar billede finnchr Nybegynder
20. maj 2009 - 07:38 #4
Jeg har hentet denne release version og forsøgt at installere den. Jeg kan godt hente den, men når jeg så skal installere den går det galt, hvor jeg så får oplyst, at jeg mangler en opgraderingsfil. Jeg kan ikke forstå, at med min version 11 af Studio plus godt kan hente release patchen til 11'eren, men ikke release versionen til 12'eren