Avatar billede mjoo Nybegynder
17. maj 2009 - 13:02 Der er 3 kommentarer

Hyletone efter skift af grafikkort

Jeg har lige skiftet tilbage til mit gamle grafikkort, som førhen har kørt uden problemer. Men efter skiftet har jeg nu en konstant højfrekvent hyletone fra højtalerne i min skærm.

Lyden er ret svag men dog nok til at den ikke er til at holde ud i længere tid.

Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes og hvordan jeg slipper for den???
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. maj 2009 - 20:10 #1
Prøv at sætte kortet til at køre ved en anden frekvens
Avatar billede mjoo Nybegynder
18. maj 2009 - 12:41 #2
Ok men hvordan gør jeg lige det????
Avatar billede mjoo Nybegynder
19. maj 2009 - 17:27 #3
Hmm det hjalp desværre ikke at sætte kortet til at køre ved en anden frekvens. Nogen der har andre ideer?